Klinika Stomatologiczna - Dentalove Clinic przy ul. Borzymowskiej 19 w Warszawie:
- Oferuje pełny zakres świadczeń usług stomatologicznych.
- Dentalove Clinic jest praktyką prywatną i nie udziela świadczeń w ramach NFZ.
- Celem działania zespołu Dentalove Clinic jest udzielanie świadczeń zdrowotnych: ratowanie, poprawa i przywracanie zdrowia jamy ustnej, promocja i zdrowie higieny i profilaktyki.
1. PRZED PIERWSZĄ WIZYTĄ
- Na pierwszą wizytę zgłoszenia przyjmujemy telefonicznie, osobiście, bądź drogą mailową.
- Na pierwszą wizytę rezerwujemy dla Pacjenta maksymalnie 45 minut czasu pracy lekarza.
- Dłuższe zabiegi stomatologiczne muszą być poprzedzone konsultacją lekarską w gabinecie z lekarzem prowadzącym.
- Pacjent wypełnia wywiad lekarski podając dane umożliwiające identyfikację Pacjenta oraz informacje dotyczące stanu zdrowia.
- Pacjent podpisuje zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
- Pacjent podpisuje Regulamin Dentalove Clinic.
2. NA PIERWSZEJ WIZYCIE
- Po badaniu Pacjenta, lekarz prowadzący ustala wstępny kosztorys lub plan leczenia.
- Wykonujemy zdjęcia fotograficzne, które są nieodłącznym elementem dokumentacji medycznej i nie są wykorzystywane do innych celów.
- Na pierwszej wizycie wykonywane są też zdjęcia pantomograficze, punktowe RTG lub tomografia komputerowa 3D.
3. ODWOŁANIA
Rezerwacja terminu wizyty stanowi wiążącą umowę słowną pomiędzy podmiotem medycznym Dentalove Clinic a pacjentem. Każda zarezerwowana wizyta oznacza pełne przygotowanie stanowiska zabiegowego, personelu medycznego i pomocniczego. Oznacza to, że na każdą zarezerwowaną wizytę zostały zaangażowane – czas personelu kliniki i środki finansowe.
W przypadku odwołania lub nieobecności na dwóch wizytach z rzędu, pacjent zostaje skreślony z dalszych rezerwacji. Warunkiem przyjęcia rezerwacji nowych wizyt jest wpłata zadatku w wysokości 200 zł w terminie do 3 dni od daty rezerwacji wizyty. Zadatek zostanie rozliczony po odbyciu dwóch kolejnych wizyt.
W przypadku rezerwacji wizyty powyżej 1 godziny pobierany jest zadatek na poczet przyszłego leczenia, kwota odliczana jest po wykonaniu procedury leczniczej.
W przypadku braku odwołania wizyty na 48 godzin (lub 24 godziny w przypadku wizyty u stomatologa dziecięcego) przed terminem lub braku obecności na wizycie, zadatek przepada.
W sytuacji odwołania trzech wizyt z rzędu pacjent traci możliwość kontynuacji leczenia w Dentalove Clinic, a wpłacony zadatek zostanie zwrócony.
4. OPÓŹNIENIA
Dokładamy wszelkich starań, aby Pacjenci byli przyjmowani zgodnie z wyznaczonym grafikiem. Niestety, czasami niektóre zabiegi przedłużają się z powodów nieprzewidzianych. Lekarz ma prawo odmówić przyjęcia na wizytę Pacjenta spóźnionego powyżej 15 minut.
5. OPRYSZCZKA
Pacjent zobowiązany jest powiadomić recepcję Dentalove Clinic o pojawieniu się opryszczki, afty lub innej zmianie chorobowej uniemożliwiającej odbycie się wizyty.
6. LISTA REZERWOWA
W przypadkach nagłych i bólowych wizyt dla pacjentów Dentalove Clinic staramy się wyznaczyć wizytę w jak najbliższym możliwym terminie.
Proponujemy zapisy na listę rezerwową, aby przyśpieszyć termin wizyty. Z tej listy wpisujemy Pacjenta na pierwsze zwolnione miejsce przez innego Pacjenta.
7. POTWIERDZENIE UMÓWIONYCH WIZYT
W dniu poprzedzającym wizytę pracownik recepcji Dentalove Clinic kontaktuje się z Pacjentem w godzinach 10:00 – 17:00, na podany w formularzu ankiety numer telefonu, w celu potwierdzenia wizyty.
Jeśli Pacjent nie odpowiada na telefon, pracownik Recepcji wysyła wiadomość sms z prośbą o potwierdzenie przybycia na wizytę.
W sytuacji, gdy Pacjent nie potwierdzi telefonicznie bądź sms-em przybycia na wizytę w dniu poprzedzającym do godziny 17:00, wizyta ta zostanie anulowana.
W przypadku gdy Pacjent jest umówiony na pierwszą wizytę wymagane jest jej potwierdzenie do godziny 15:00.
7. GWARANCJA
Przed przystąpieniem do zabiegów specjalistycznych, Pacjent wyraża pisemną zgodę na zabieg. Udzielamy dwuletniej rękojmi na wykonane w gabinecie wypełnienia, uzupełnienia protetyczne stałe – niewyjmowane (korony, licówki, mosty), implanty.
Warunki gwarancji, rękojmi dostępne są na recepcji Dentalove Clinic.
Reklamacja nie jest uwzględniania w przypadku, gdy Pacjent:
- Nie zgłasza się na wizyty kontrolne po zakończeniu leczenia (co 6 miesięcy) – przerwał zaplanowane leczenie.
- Samodzielnie dokonuje korekt, przeróbek, napraw uzupełnienia protetycznego.
- Uszkodził protezę poza jamą ustną.
- Nie stosuje się do zaleceń lekarza dotyczących higieny jamy ustnej i protez ruchomych.
- Uległ wypadkowi, w wyniku którego doszło do uszkodzenia uzupełnień.
- Cierpi na bruksizm (zgrzytanie zębami).
- Pali papierosy lub przeszedł chemio- lub radioterapię choroby nowotworowej – w przypadku implantów i zabiegów regeneracyjnych kości.
form.successMessage
Borzymowska 19
03-565 Warszawa Targówek