Stomatologia – Dentalove Clinic przy ul. Borzymowskiej 19 w Warszawie:
– Oferuje pełny zakres świadczeń usług stomatologicznych
– Dentalove Clinic jest praktyką prywatną i nie udziela świadczeń w ramach NFZ
– Celem działania zespołu Dentalove Clinic jest udzielanie świadczeń zdrowotnych: ratowanie, poprawa i przywracanie zdrowia jamy ustnej, promocja i zdrowie higieny i profilaktyki
– Na pierwszą wizytę zgłoszenia przyjmujemy telefonicznie, osobiście, bądź drogą mailową
– Na pierwszą wizytę rezerwujemy dla Pacjenta maksymalnie 45 minut czasu pracy lekarza.
– Dłuższe zabiegi stomatologiczne muszą być poprzedzone konsultacją lekarską w gabinecie z lekarzem prowadzącym
– Pacjent wypełnia wywiad lekarski podając dane umożliwiające identyfikację Pacjenta oraz Informacje dotyczące stanu zdrowia,
– Pacjent podpisuje zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
– Pacjent podpisuje Regulamin Dentalove Clinic
– Po badaniu Pacjenta, lekarz prowadzący ustala wstępny kosztorys lub plan leczenia
– Wykonujemy zdjęcia fotograficzne, które są nieodłącznym elementem dokumentacji medycznej i nie są wykorzystywane do innych celów.
– Na pierwszej wizycie wykonywane są też zdjęcia pantomograficzne, punktowe RTG lub tomografia komputerowa 3D.
Rezerwacja terminu wizyty stanowi wiążącą umowę słowną pomiędzy lekarzem dentystą a pacjentem.
Każda zarezerwowana wizyta oznacza pełne przygotowanie stanowiska zabiegowego, personelu medycznego i pomocniczego. Oznacza to, że na każdą zarezerwowaną wizytę zostały zaangażowane – czas personelu kliniki i środki finansowe.
Pacjent zobowiązany jest powiadomić recepcję Dentalove Clinic o rezygnacji z umówionej wizyty w terminie – najpóźniej 24 godziny przed umówioną wizytą, aby umożliwić recepcji umówienie pacjenta z listy oczekującej.
W przypadku nieobecności na dwóch wizytach z rzędu, pacjent zostaję skreślony z dalszych rezerwacji. Warunkiem przyjęcia i rezerwacji nowych wizyt jest wniesienie opłaty rezerwacyjnej w wysokości 100 zł na konto, 2 dni robocze przed wizytą.
W przypadku rezerwacji wizyty powyżej 1,5 godziny pobierany jest zadatek na poczet przyszłego leczenia, kwota odliczana jest po wykonaniu procedury leczniczej. W przypadku braku odwołania wizyty na 24 godziny przed terminem lub braku wizyty, zadatek przepada.
Dokładamy wszelkich starań, aby Pacjenci byli przyjmowani zgodnie z wyznaczonym grafikiem. Niestety, czasami niektóre zabiegi przedłużają się z powodów nieprzewidzianych.
Lekarz ma prawo odmówić przyjęcia na wizytę Pacjenta, spóźnionego powyżej 15 minut.
Pacjent zobowiązany jest powiadomić recepcje Dentalove Clinic o pojawieniu się opryszczki, afty lub innej zmianie chorobowej uniemożliwiającej odbycie się wizyty.
W przypadkach nagłych i bólowych wizyt, dla pacjentów Dentalove Clinic staramy się wyznaczyć wizytę w jak najbliższym możliwym terminie.
Proponujemy zapisy na listę rezerwową, aby przyśpieszyć termin wizyty. Z tej listy wpisujemy Pacjenta na pierwsze zwolnione miejsce przez innego Pacjenta.
W dniu poprzedzającym wizytę pracownik recepcji Dentalove Clinic kontaktuje się z Pacjentem w godzinach 10:00 – 15:00, na podany w formularzu ankiety numer telefonu, w celu potwierdzenia wizyty. Jeśli Pacjent nie odpowiada na telefon i nie oddzwania – pracownik Recepcji wysyła wiadomość sms z prośbą o potwierdzenie przybycia na wizytę. W przypadku, gdy Pacjent nie potwierdzi telefonicznie bądź sms-em lub e-mailowo przybycia na wizytę w dniu poprzedzającym do godziny 19:00, wizyta ta zostanie anulowana.
– Przed przystąpieniem do zabiegów specjalistycznych, Pacjent wyraża pisemną zgodę na zabieg Udzielamy dwuletniej rękojmi na wykonane w gabinecie wypełnienia, uzupełnienia protetyczne stałe – niewyjmowalne (korony, licówki, mosty), implanty.
Warunki gwarancji, rekojmi dostępnę są na recepcji Dentalove Clinic.
Reklamacja nie jest uwzględniania w przypadku, gdy Pacjent:
– nie zgłasza się na wizyty kontrolne po zakończeniu leczenia ( co 6 miesięcy ) – przerwał zaplanowane leczenie
– samodzielnie dokonuje korekt, przeróbek, napraw uzupełnienia protetycznego
– uszkodził protezę poza jamą ustną
– nie stosuje się do zaleceń lekarza dotyczących higieny jamy ustnej i protez ruchomych
– uległ wypadkowi w wyniku którego doszło do uszkodzenia uzupełnień
– cierpi na bruksizm (zgrzytanie zębami)
– pali papierosy lub przeszedł chemio- lub radioterapię choroby nowotworowej – w przypadku implantów i zabiegów regeneracyjnych kości.